22 februari 2011

min prins!

Jag tänker inte ens bry mej om att skriva vad jag har gjort idag eller något sånt! Idag hände något som jag har väntat på, jag som trodde att det hade hänt något med min lilla prins eftersom jag knappt har känt av honom någonting. Men idag när jag låg på sängen (på sidan av magen) och vilade och lyssnade lite på musik, så såg jag att något "ploppade" upp och ner vid magen. Så fort jag la handen på så slutade det men när jag tog bort handen så började det minsann igen och när jag la handen på magen denna gång så fick jag en rejäl spark på handen, det var en otrolig känsla och jag började grina (hihi). Första riktiga sparkarna jag någonsin känt av från honom! Underbart kan jag tala om för er.. Smsade direkt till mamma, älsklingen, min syster och Tess (som "nyligen" blivit mamma och som jag känt sen jag var liten).. Nej gud, det var en underbar känsla men det gjorde så att jag längtar efter honom ännu mer, hahaha -.- kan det inte bli juli nuuuuuu!


Pussar <3
(Imorgon går jag in vi vecka 21)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar