15 februari 2011

15 februari

Hej på er, hade ni en trevlig kväll igår? :) Jag och min pojkvän var i alla fall på bio och såg The tourist, den var hyfsad faktiskt men absolut inte en sån film som man kan se flera gånger. Idag kom jag försent till skolan, hade jätte svårt att vakna på morgonen.. Hihi imorgon slipper jag skolan :D jag ska till reagera kliniken i Skärholmen och gå på en föreläsning för gravida om de har besvär med ryggen och bäcken. Jag har ju ryggproblem sen tidigare så det är nog väldigt bra att jag går på denna föreläsning, efter det ska jag nog hem och sova igen, skönt! Nu sitter jag hemma och väntar på att min pojkvän ska sluta skolan, då ska vi gå en sväng till centrum och köpa läsk och choklad, muuuums :) Nej nu ska min lillasyster få sitta vid datorn, vi hörs imorgon eller senare idag.

Pussar <3


Bebis mage idag, v. 20+1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar