17 februari 2011

17 februari

Hello you :) kom precis hem från skolan, missade första lektionen för att jag försov mej (som vanligt). Idag hade vi naturkunskap och där ska vi svara på instuderingsfrågor, jag hatar sånt! Så jag var rätt sur i skolan idag... Nu sitter jag här och äter mackor och dricker juice, om 1 h och 30 min ska jag hämta min lillebror sedan ska vi promenera till skärholmen där vi ska träffa mamma, jag skulle få nya underkläder och så kanske man får äta på Mc'donalds :D På lördag ska jag, min pojkvän, mamma och lillebror till IKEA, jag och älsklingen ska kolla på en säng som mamma ska köpa till mitt rum sen :) så ska vi kolla på spjälsängar och sådant. Slänger in en bild spjälsängen jag ska köpa och sedan ska jag gå och kolla på TV och ta lite glass med varma jordgubbar. 
Pussar <3

Den här spjälsängen ska jag köpa, den har man både till spädbarn (bild nummer 1) och sedan när de har lärt sej att gå (bild nummer 2), från IKEA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar