16 februari 2011

16 februari

Hej på er :) Jag var ju inte i skolan idag för att jag skulle på den där föreläsningen i skärholmen, gissa om det var pinsamt? När jag kom in så gick jag till receptionen:


Jag - Hej, vart är föreläsningen för gravida?
Hon - Jag kan följa dej dit, jag måste få ditt personnummer först.
Jag - Ja visst, 9403...
Hon - Ursäkta?! Vad sa du? (så kollade hon förvånat på mej också)
Jag - Eh, 940315.
Hon - Jaha, (så viskade hon typ "herre gud" för sej själv) 
Hon - Ja men kom med mej så ska jag visa dej vägen.


Pinsamt... Men fatta sen när jag kom in i rummet, där satt det två tjejer som kanske var runt 30-35 och dom bara glodde på mej när jag kom in.. Men jag får väl vänja mej vid blickar och sådant och jag kommer rent ut sagt skita i allas blickar, för jag ska bli mamma till världens underbaraste prins! 


Jag har funderat lite på namn och jag tycker att Collin är jätte fint! Min mamma och min syster tycker också om det men min pojkvän vill att han ska heta typ Maximuz eller Akilles, älskling det är ett barn inte ett djur! ;) Haha men det är ju ett tag kvar så vi hinner nog diskutera det. Nu ska jag sätta mej i soffan med mamma och lillebror och kolla klart på Karate Kid, har sett den ett antal gånger men min bror ville att jag skulle kolla med dom :) Till det så blir det glass med varma hallon också, det + cola + choklad är min drog just nu! Hahahah.


Pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar