12 april 2011

skolan

hej på er, jag sitter fortfarande i skolan och skriver uppsatts i naturkunskap. Ligger efter där och i psykologi så måste göra detta om jag ska kunna flytta upp till tvåan, annars måste jag börja ettan igen efter jag har varit ledig i ett år. Fattar inte varför dom ska lägga alla saker på varandra när det är så lite tid kvar, varför kunde dom inte gett oss dom här uppgifterna när vi började skolan, då hade vi fan ingenting att göra. Jaja det hjälper inte att klaga för det förändrar ju inte direkt saken :p Har utvecklingssamtal idag klockan 17:15 så sitter och väntar på min kära mor.

Idag händer det väl inte speciellt mycket, det brukar det ju inte göra haha. Min pojke ska in till stan med en killkompis så jag får väl sitta hemma och ruttna som vanligt, han undviker typ mej, eller ja det har han gjort sen jag sa att jag var gravid känns det som.. Men nu ska jag fortsätta arbeta så jag blir klar någon gång. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar