8 april 2011

8 april

Hej på er, är verkligen jätte dålig på att uppdatera men det är så himla mycket i skolan just nu och andra privata saker som gör att jag tyvärr inte har tid att skriva på bloggen.. Idag har jag varit i skolan, försöker verkligen hänga med i skolan men nu har man fått brev hem att jag kanske inte kan hoppa upp till tvåan, bara för att jag inte har lämnat in vissa uppgifter. Så jag måste vara i skolan till typ fyra på tisdag och sedan spendera måndagen OCH tisdagen på mitt påsklov i skolan, suck! Så jag får väl kämpa som en galning den sista tiden i skolan, sommarlov den 8 juni, inte alls långt kvar!


Längtar så mycket tills min prins är här! Nej nu ska jag kolla runt lite på bloggar och sedan gå upp till min kära vän och kolla big brother med henne. Ciao!

I am proud to call you my son..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar