20 april 2011

20 april

sitter hemma och väntar på att maten ska bli klar, det blir revbensspjäll, potatissallad och majskolvar :D så underbart gott! Var på MVC igår och allt var jätte bra med både mej och min prins, fast igår på kvällen så fick jag så otroligt ont i magen att jag inte ens kunde stå upp och jag hörde inte vad pojkvännen och hans mamma sa till mej.. La mej ner på soffan och kollade film med killen, hans mamma och pappa, då lättade smärtan lite men jag kunde inte alls koncentrera mej på filmen.. Idag känns det bättre, får lite sammandragningar då och då. 76 dagar kvar nu, mamma tror att han kommer komma i vecka 38+4, alltså 26 juni, det datumet som min pojke kommer hem från Thailand. Hoppas han kommer den 27e juni i sånna fall så älsklingen min kan vara med. Det är inte alls långt kvar nu och jag börjar bli lite nervös inför förlossningen..


Apropå ingenting, vi ska donera bort lill prinsens navelsträng. Blodet i navelsträngen kan rädda folk som har t.ex. leukemi, det tycker jag är helt otroligt! Så hans navelsträng får dom mer än gärna ta :) inte så att man vill spara den och ha den i en tavla på väggen direkt haha :p 


nej nu ska jag hjälpa mamma med maten. Ciao 

1 kommentar:

  1. Wow, visste inte att man kunde donera bort navelsträngen!

    SvaraRadera