15 april 2011

15 april

Hej gott folk :) så jävla härligt väder! satt på balkongen nyss och drack cola och det brände i ansiktet, hihi sommar känslaaaa! Idag händer inte speciellt mycket tror jag, men det är väl som vanligt nu för tiden, alla kompisar ska på fest och jag sitter hemma haha :p fast har aldrig varit en "fest nisse" så för mej gör det absolut ingenting, bara underbart att veta att min son "snart" är här, kan knappt vänta längre! På söndag har lillebror match på vårbergs IP, hans lag ska möta huddinge så ska pallra mej dit och kolla, pojkvännen ska sitta hår modell för hans syster och sedan ska han raka av sitt underbara hår, hatar honom för det... nej nu ska jag kolla lite bloggar och H&M´s hemsida och se om de har några fina mamma kläder, sen ska jag nog sätta mej på balkongen igen :) Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar