5 april 2011

5 april

Hej på er och förlåt för dålig uppdatering men det har varit lite krångel med magen och med pojkvännen dessutom.. Men jag får skärpa mej nu :) Idag är det 91 dagar kvar tills min prins kommer till världen, gud vad jag längtar! Har inte kommit på något namn än... Har ni några förslag? :)

Har hämtat hem barnvagnen också fast hämtade inte alla delar för jag orkade inte släpa på dom :p jag fick en Quinny av min barndomskompis mamma, helt gratis och den ser absolut ny ut! Det enda jag måste fixa är att pumpa hjulen, spänna vagnen och smörja den. Skulle ha lämnat in den på Babyland men min pojkväns underbara pappa ska fixa det så jag får väl ta dit vagnen idag, det är bra för då vänjer jag mej vid att köra den trehjulade vagnen :p

Idag kommer min syster från Göteborg för att hon ska röntka sin fot (ursäkta om jag stavade fel :p), hon hade någon friidrottsskada som hon opererade och dom satte typ in skruvar i hennes fot så dom ska röntka den och se så allt är bra antar jag.. Hon åker hem imorgon igen :( men det är kul att hon kommer och hälsar på :)

Nej nu ska jag återgå till skolarbetet, lägger upp bild på magen och vagnen när jag kommer hem :) Ciao

1 kommentar:

  1. Vad för namn vill du ha? Vanliga, ovanliga, populära, äldre namn? Det är ju rätt populärt att döpa barnet till gamla namn nu.

    SvaraRadera