29 mars 2011

läskigt!

Hej på er och förlåt för dålig uppdatering.. Jag har haft sammandragningar tre dagar i rad nu och det gör ont och jag tycker det är jätte läskigt! Min pojkvän fick lite panik och sa "han ska ju inte komma än", haha snutte trodde att jag hade värkar. Men hans mamma lugnade ner både honom och mej och berättade att sammandragningar är väldigt vanligt och att när hon var gravid med min pojkvän så fick hon sammandragningar redan i vecka 16.

I lördags så promenarede jag, älsklingen och hans kompis till Ikea för att möta upp mamma, hon hade köpt en ny säng till mej :D jätte stor och jätte skön var den! Vi släpade hem den där vagnen fast det gick på 25 minuter att dra den från Ikea (kungens kurva) till vårberg. Skönt var det att ta en promenad men gissa om jag hade ont i ryggen efter, shit... Nej, nu ska jag fortsätta med min hemtenta som vi fått på psykologin :) Ciao

1 kommentar:

  1. Oh vad läskigt med sammandragningar! Sparkar bebis mkt? Jag är i vecka 14 nu och längtar såååå tills jag känner bebbe!

    SvaraRadera