14 mars 2011

14 mars

hej på er, förlåt för dålig uppdatering men nu slänger jag in ett inlägg :) Min pojkvän och hans mamma hade pratat lite om vart vi ska bo och sådant och pga privata familje "problem" så ska jag kanske flytta hem till honom när våran son har kommit och om inte så ska jag bo där varannan vecka, det är bra för mitt och älsklingens förhållande och faktiskt för våran son också, han måste ju ha sin pappa! :) Men vi får se hur det blir med det, om jag flyttar dit på heltid eller varannan vecka.. Ska äta middag med min pojkvän och hans mamma någon dag så ska vi prata mer om det och sedan måste jag prata med mamma också. 


Idag fick jag och min kompis skjuts till skolan av hennes mamma och sedan fick vi skjuts till skärholmen av en i klassen och sedan skjutsade han hem oss efter vi hade kollat runt lite. Nu sitter jag här vid datorn och kollar på lite bloggar och pratar lite med en tjej på msn.. Ska inte göra så mycket ikväll men ska sova hos min pojkvän idag igen, skönt att sova bredvid honom! 


Imorgon är det min födelsedag :D fyller 17 år, ett steg närmare 18 haha :) men längtar faktiskt inte dit så mycket, det enda jag längtar tills just nu är att min lilla prins ska komma till världen, men det är ganska lång tid kvar -.-


Nu blev det ett dagboks inlägg haha så ska avsluta nu, ni får ha det så bra :) Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar