9 mars 2011

9 mars

Oj, nu var det länge sedan jag uppdaterade... Men jag har inte mått så bra pga privata saker, men nu är jag tillbaka igen :) Idag går lilla jag in i vecka 23, det går så fort fast ändå så långsamt.. Önskar att det i alla fall kunde vara juni nu så att det inte är så himla lång tid kvar som det är just nu... Men men, tiden kommer väl rinna förbi och rätt som det är så måste jag in till förlossningen :) längtar efter min prins! 


Ska snart röra mej mot skolan, orkade inte gå på engelskan som vi har nu första lektionen för har så jäkla ont i ryggen idag :( Annars händer det inte så mycket idag faktiskt, skolan, hem och sedan träffa min pojkvän. Är otroligt glad! :D min pojkvän skulle ju inte vara med på våran sons förlossning först eftersom att hans mamma bokade biljetter till thailand innan vi berättade att jag var gravid, dom skulle åka 12 juni och komma hem 12 juli, och jag har ju min BF 5 juli. Men nu har dom bokat om min pojkväns biljett så han ska bara vara borta i två veckor, så han kommer hem ungefär en vecka innan min BF. Tack älsklingen och hans underbara mamma/pappa! Jaja, nu ska jag börja fixa mej lite smått och sedan sätta mej i soffan en stund innan jag ska iväg..



Pussar <3

1 kommentar: