16 mars 2011

16 mars

Hej på er, kom nyss hem från min älskling, han ska ju åka till sälen idag med sin gudfar samt hans son och åka skidor.. Tror han kommer hem på söndag, saknar honom redan :( Så nu är den stora frågan, vad ska jag göra när han inte är hemma? Inge kul att bara sitta hemma hela kvällarna liksom och man vill ju inte direkt vara med dom kompisarna som brukar hänga i centrum... Vi får se hur det blir med den saken... Jag har faktiskt inte så mycket att blogga om idag, märker att det inte är så många som läser min blogg men tänkte ha en liten frågestund som jag avslutar imorgon kväll, så passa på och fråga mej vad ni vill och det ni har på hjärtat :) Är i vecka 24+0 idag, nytt besök hos MVC imorgon.. 111 dagar kvar till BF, längtar!! Nu ska jag avsluta och sedan ska jag kolla runt lite på andra bloggar, ciao

ny vecka, ny bild på magen :)

2 kommentarer:

  1. Måste bara säga att din mage har blivit enorm :O :D

    SvaraRadera
  2. jag har ingen fråga o ställa men har jag de ska jag göra de nästa gång du kommer hit, nu vill jag bara säga att JAG längtar efter bebisen så tiden får gå lite snabbare nu :D

    SvaraRadera