17 maj 2011

Hej på er, ligger i sängen hemma hos Lukas och håller på att somna haha :p Var ledig från skolan idag för att jag och Lukas skulle på föräldrargrupp, det var ganska intressant men man visste redan det mesta av vad dom sa/berättade.. Idag händer väl inte så mycket, ligger och väntar på att Lukas ska sluta skolan. Sen ska man väl hem och plugga lite för jag tror jag ska ha prov på torsdag, bäst att vara förberedd :p Miliam har blivit helt vild i magen på senaste tiden haha, hans rumpa pressar mot revbenen och det är väl mindre roligt, men att han rör på sej betyder ju att han mår bra och då står man ut :) imorgon går man in i vecka 34 (33 fulla veckor och 0 dagar) och på torsdag är det MVC besök igen. Tiden går fort men jag vill att den ska gå fortare haha :p Nu ska jag umgås med Lukas för han kom nyss hem, Ciao 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar