2 maj 2011

2 maj

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev hihi.. Det har inte hänt så mycket på sistone faktiskt, det är väl det normala som rullar på ;) Idag var jag ledig från skolan så jag åkte in med Jaana, Carro och Carros lilla bebis Viggo till stan, vi gick runt och kollade lite i butikerna en stund sedan satte vi oss på McDonalds och åt lite lunch. Sen åkte vi tillbaka till skärholmen för Carro hade tid hos BVC. Men imorgon är det skola som vanligt, men innan skolan ska jag och pojkvännen vara på MVC klockan 7.30.. På onsdag har vi nationella i engelska, håll tummarna gott folk! 


Igår köpte jag en ny mobil :D En HTC Wildfire, min kompis mamma sålde sin för 1500 kr så jag passade på att köpa den då hon bara har använt den i 2 månader, den såg helt ny ut! Så jag är nöjd :) 


Har inte så mycket mer att skriva faktiskt, inte så lång tid kvar tills min lilla prins kommer, gud vad jag längtar! 
Nu ska jag ta och avrunda så ses vi nog med ett inlägg imorgon :) Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar