3 maj 2011

3 maj

Hej gott folk :) sitter just nu framför datorn och dricker cola :D håller på och jobba på en uppgift från skolan också, jag ska skriva om hur buller påverkar arbetsmiljön :p tråkigt men det måste göras.. Idag var jag ju på MVC, mätte magen, tog blodtryck och lyssnade på hjärtljuden. Hjärtljuden var bra, blodtrycket var lite högt (men det kanske berodde på att jag hade en rejäl hostattack innan hon kollade blodtrycket haha :p) och magen mätte hon till 29 cm, så jag ligger precis på kurvan. Nu är det inte alls långt kvar, 63 dagar kvar. Mamma tror att han tittar ut vid vecka 38+4, ungefär den 26e juni, vi får se hur det blir. Vill verkligen inte gå över tiden, usch.. Men men, han tittar ut när han vill titta ut :) 


Har lite panik, skolan ska sätta betyg om ungefär 3 veckor... Jag har väldigt mycket att fixa klart i skolan tills dess, måste öka takten lite om jag ska klara ettan. Så nu ska jag runda av här på min vackra blogg och fixa lite skolarbeten. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar