28 oktober 2011

tröttis!!

Idag fick Miliam smaka på potatis och majspuré, det tyckte han var jätte gott!! Tiden går så fort, min lilla prins blir snart fyra månader, helt sjuukt! Han har blivit så stor och han är så himla duktig, min älskling.

Vi har varit nere i skärholmens centrum idag med Miliams farmor och farbror, vi åt lunch :) Mc Donalds som vanligt haha :P sen gick jag runt och kollade lite när Lina och Mio gick hem, jag köpte en ny amnings bh, typ rakhyvlar till ögonbrynen :p (hatar att noppa ögonbrynen) och så fick Mille tre nya pyjamaser. Behöver inte köpa så värst mycket kläder till honom för att hans farbror Mio är ett år och har så klart växt ur sina 68 kläder och jag å Lina har samma klädsmak så det är perfekt!! ska kanske hem till mamma sen och äta sushi, tycker bara om sushin med räkor och avokado :p Lukas kommer snart hem så jag och Miliam sitter och väntar på honom, han har varit i skolan och sen gymmat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar