13 oktober 2011

min stora pojke!

Hej på er, ett tag sen jag bloggade nu haha :p allt går super duper bra med min underbara pojke! Hans namn blev Miliam Per Björn Pettersson Tjernell :) Per är ett namn som går i hans pappas släkt och namnet Björn får han för att hylla hans farfars brors död. Jag och Lukas håller fortfarande ihop,  tjafs och bråk men kärleken finns kvar och vi kämpar på varje dag! Miliam är idag 3 månader och 8 dagar och han väger 7395 g och är 64 cm, mammas knubbis! Han har blivit så stor att han knappt får plats i liggdelen och eftersom att vi har en urban jungle så är sittdelen framåt vilket betyder att jag ej kommer se hans ansikte, det tycker jag inte om men Lukas vägrar köra en annan vagn... Så vet inte hur jag ska göra, ska ta en promenad till skärholmen snart och då ska jag prova med sittdelen och om det känns för obehagligt ska jag kolla efter en ny vagn. Tror jag kommer börja blogga igen men skulle verkligen vilja ha hjälp med designen... Så är det någon gullig som kan hjälpa mej? Men nu är Mille pille hungrig, ciao.

2 kommentarer:

  1. Nämen titta du har hittat tillbaka, som jag har saknat att läsa din blogg! :)

    SvaraRadera